icon
Offer

Be Happy Neon Sign Multicolour Duvet Cover Set

£11.95 £10.99

Size: Single

  • Single
  • Double
  • King
£11.95 £10.99
Out of stock
Delivery on or before hoursminutes

amazon paymentsamerican expressapple paygoogle payklarna-pay-latermaestromasterpaypalshopify payvisa

Bright and funky reversible duvet covers with a neon print design and co-ordinating stripe reverse. Featuring on trend cactus, flamingo and pineapple motifs, this contemporary print would work well throughout any bedroom.

Product Details

  • 48% Cotton/52% Polyester blend
  • Fully machine washable
  • Single sets include one pillowcase
  • Other sized sets include two pillowcases

Sizes Available

  • Single - 135cm x 200cm approximately
  • Double - 200cm x 200cm approximately
  • King - 230cm x 220cm approximately

Our standard delivery period is 3-5 working days.**

United Kingdom Delivery Charges

Mainland UK

Standard Shipping 3 - 5 Working Days

Orders up to £74.99 - £3.95 Delivery
Orders £75.00 and Over - Free

Channel Islands & Isle of Man

Standard Shipping 3 - 5 Working Days

Orders up to £29.99 - £6.95 Delivery
Orders £30.00 to £49.99 - £8.95 Delivery
Orders £50.00 and Over - £10.95 Delivery

Northern Ireland

Standard Shipping 3 - 5 Working Days

Orders up to £29.99 - £4.95 Delivery
Orders £30.00 to £49.99 - £6.95 Delivery
Orders £50.00 and Over - £8.95 Delivery

*We may need to split your order to fulfil these from different warehouses. Parcels may not arrive on the same date.

**Made to measure products can take up to 10-15 working days to be dispatched

Customer Reviews

Based on 75 reviews
88%
(66)
4%
(3)
3%
(2)
3%
(2)
3%
(2)
K
K Rawlings
Poor quality

Poor quality,very rough fabric even after washing

We are sorry that you were not happy with your purchase. It would have been no problem for you to return this back to us for a full refund if you were not happy with the design. Unfortunately as this has now been washed and used we would be unable to accept this back.

Sincerely, Ideal Textiles

M
Maxine Dentith
Really poor quality

This was really poor quality, you could see through the fabric it was so thin. Also very scratchy and hard, even after several washes. Had to buy a different one from John Lewis, total waste of money.

We are sorry to hear that you were not happy with your purchase.

If you had contacted us after receiving to say you were not happy with the quality then it would have been no issue for you to return this back to us for a full refund.

Sincerely, Ideal Textiles

A
Andrew Wilson
Bedding

Very happy good quality

M
Mandy Fisher

Not received it

We are sorry to hear that you have not received your order. If you have not already done so, then please contact us directly with your order details and we can look into this for you.

Sincerely, Ideal Textiles

C
Catherine Newcombe
Not received

I havn't received my items that i ordered on the 1st december

We are sorry to hear that you have not yet received your order. If you have not already done so please contact us directly with your order details and we can look into this further for you.

Sincerely, Ideal Textiles

Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
Shopping cart

Your cart is empty.